14 Şubat 2013 Perşembe

Veer-Zaara



Saat yedi buçuktan beri film izliyorum ve üç buçuk saat süren film seyrinden sonra nihayet yorumlarımı  sizlerle paylaşabileceğım. Buyurun romantizm severler yorumlarım sizinle...

  Hint ve Kore filmleri benim en sevdiğim filmlerdir.  Çünkü bu filmlerde hep aşkın ve insanların masumiyeti konu alınır. Bu filmlerde, tırnağına dokunmadan birbirlerini deliler gibi sevmeyi başaran insanlar vardır. Sabır, emek, sadakat ve aşkın gücü vardır.Ve en önemlisi: Kadına Saygı vardır. Onu sahiplenmek, sahiplenirken de asla ona bir eşya gibi davranmamak vardır. Onu sevmekten öte yalnızca mutluluğunu istemek vardır. Onun sevgisini ya da öpücüğünü değil. Hiç bir şey beklemeden sevdiği için fedakarlık yapmak vardır. Deliler gibi sevmek vardır. Onun tırnağına dokunmak şöyle dursun ona bakmaya bile kıyamamak vardır. Bu filmlerde gerçek aşk vardır. Bir çoğumuzun yolunu gözlediği o aşk.



Hint filmlerini o kadar çok seyrettim ki az daha bugün seyredecek bir film bulamıyordum. ki; imdadıma Veer-Zaara yetişti. İzledikten sonra "Şimdiye kadar nasıl oldu da keşfedemedim" dedim. Harika bir film.

 Filmde 22 yıl süren aşkın, onurun, doğruluğun ve cesaretin savaşı anlatılıyor. Bitince de, "İşte tam filmlere konu olacak bir aşk! " diyorsunuz. Tadı damağınızdan gitmeyecek bir aşk filmi: Veer-Zaara...



Şunu da söylemeden geçemeyeceğim; düğünlerine ve kıyafetlerine bayılıyorum. Şu ihtişama ve güzelliğe bir bakar mısınız!

İyi seyirler...

1 yorum:

  1. merhaba... bu karakterler aynı görüntülerle başka bir filmdede varlar... filmin adı, my name is kan çok iyi bir film :)

    YanıtlaSil