27 Şubat 2013 Çarşamba

Kitap Çekilişi Sonuçları





Bugün Saat 00:00 itibariyle çekilişimiz sona ermiştir. 
Çekilişe katılan her katılımcının kazandıkları katılım hakkı kadar isimlerini yazdım. 
Çekilişe katılma şartlarını yerine getirmeyen kişilerin isimlerini listeye eklemedim.
Çekilişi random.org sitesinden yaptım. 




Çekilişi Arzu Quluzade isimli katılımcımız kazanmıştır. 
Keyifli okumalar dilerim Arzu. Tekrar beklerim. 
Katılan herkese çok teşekkür ederim.
İyi okumalar...

Sevgiler... 






6 yorum:

  1. Tebrikler..senin açından sevindim kendi açımdan üzüldüm :-)

    YanıtlaSil
  2. tebrıkler benımde kıtap cekılısım var beklerım

    YanıtlaSil
  3. aaaa inanamıyorum)))) ben kazanmışım yaa))) valla ben kazanmışım, gözlerim yanlış görmüyor)))

    Çooooooooooook teşekkürler)))

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar arasından Sinan Yağmurun Aşkın göz yaşları kitabın okumayı çok isterim. Adresimi göndermek için, size ulaşmam için mail adresinizi yaza bilirmisiniz lütfen?

    YanıtlaSil
  5. Bir kaç gündür evimde olmadığım için internete gireme fırsatım olmadı. Bana e-mail adresinizi yazarsanız size bir mail yollayacağım. Tekrar tebrik ederim... :)

    YanıtlaSil