3 Şubat 2013 Pazar

Benden Başka Nefret Eden Var Mı?



Bütünleme sınavları için bir hafta Isparta'da kaldım. Oturdum final konularını bir güzel çalıştım. Ne yalan söyliyeyim, çok da güzel geçti. Kesin derslerden geçerim dedim, noktayı koydum. Ve memleketime döndüm. 
Notlar açıklandı. Bir de ne göreyim! 15 almışım. 15 ne ya! 15!...

Allah'ım bir dolu kağıt veriyorum aldığım not içler acısı. O bu değil de yarıyıl tatilimden bir hafta gitti ya ona yanarım. Bu hocalardan nefret ediyorum. Kağıdımı mı okumadı acaba! Aklından geçen ilk sayıyı mı yazdı? Bana 15'i mi reva gördü? 15 yaşındaki yıllarını mı özlüyor bu adam? Bla bla... Kısacası "Be adam derdin ne!" Rüyalarıma 15'ler giriyor. Beni boğazlayan 15'ler ve çığlık atamayıp uyandığım, gözlerimi şişiren kabus zinciri. 

Hey benim Allah'ım! Ömrüm bitmeden şu sınavlar biter mi acaba!

Aranızda benden başka sınavlardan ve hocalardan  nefret eden var mı?

6 yorum:

  1. :) merhabaaa ben de sdü mezunuyum aynı şeyi ben de yaşadım çok. bence bi yerden sonra sıkılıp okumuyolar çocuklarının eline kalemi verip 0-30 arası yaz her kağıda diyolar :P ve evet hala daha nefret ettiğim hocalar mevcut anılarımdaaa :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Allah'ım aynı dilden konuştuğumuz biriyle karşılaşmak ne güzel. Hocaları rahatlıkla çekiştirebilirim artık. :)
      Hangi bölümü okuyordun? Ben Bilgisayar mühendisliği okuyorum. :)

      Sil
    2. işletme okudum. Aaah ah şekerim neler çektik o hocalardan sınavlardan :) ama üniversite dönemi hayatının en güzel zamanı. Bitirmek için çok hevesli davranma derim. O sınavları bile özlüyosn :(

      Sil
    3. Sorma! Bilmez miyim! :) Ben de okulu uzatabilirim. Üniversitenin keyfini biraz daha çıkarsam iyi olacak. :)

      Sil
    4. uzat diyemem şimdi ama ;) tadını çıkar cidden. dostlarınla bol vakit geçir. yanına onlar kalıyo gerçekten. şeyda kırtasiye bizim buluşma yerimizdi arkadaşlarla. tavsiye ederim :)))

      Sil
    5. Best fotokopi de benim en çok uğradığım dükkan. :D İnşallah diyorum. :)

      Sil