8 Şubat 2013 Cuma

Şu Aşk Meşk İşleri




 Bugün internette bir siteye rastladım. Site, sevgililer arasında çıkabilecek sorunları ele almış, baştan aşağı bu tür yazılarla dolu. 

  Yazarımız; önerilerde bulunmuş, yol göstermiş, bazı sinir bozucu durumlara da tepkisini açık açık belirtmiş. Bendeniz (aşk meşk işlerinde öneriye fazlasıyla ihtiyacı olan kişi) şöyle bir kaç yazıyı okudum. Çıkardığım tek bir sonuç vardı, ilişkilerde karşılıklı aşk ve karşılıklı özveri olmalı. Bu kadar. Koca internet sitesinde anlatılanların özeti yalnızca bu iki kelime: Özveri-Aşk.



  Sitede gezinirken fark ettim ki: şu aş meşk işlerine akıl  sır ermiyor. Arkadaş! Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık. Şu çiftlerin ne değişik sorunları varmış yahu!

  Dikkatimi çeken konu başlıkları şöyleydi:

-Fazla ilgi bunaltır mı?
-Sorun sende değil bende.
-Romantik erkek ve odun kadınının ilişkisi.
-Emir kipi kullanan sevgili
-Dizi aşklarını gerçek sanan kızlarımız
-Bir ayrılık klasiği: Halil Sezai modu
-Dudaklarını bükerek tatlılaşan kız sempatikliği

  (Benim gibi) Şu aşk meşk işlerine akıl sır erdiremeyen çiftler! Daha bir çok ilginç yazıya Buradan ulaşabilirsiniz. (Site adını paylaşmazsam olmaz dedim.)
  Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Dediğin gibi bu işlere akıl sır ermiyor. En iyisi hiç bulaşmamak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşık olunca bulaşmayacağım lafı hikaye oluyor. :)

      Sil
  2. Kimin ihtiyacı var sevgiliye ?? :D

    YanıtlaSil